Süper Can 2 İndir ÇIKTI BURADAN İNDİRİLİYOR



süpercan indir

SÜPERCAN 2 ÇIKTI BURADAN ÜCRETSİZ İNDİR
Süper Can' ı yakından takip edenlerin bildiği gibi Süper Can 2' nin çıkmasına az kaldı. Belki siz bu yazıyı okurken Süper Can 2 çıkmıştır bile. Aldığımız bilgilere göre Süper Can 2' de üyelik sistemi diye bir şey yokmuş. Doğrudan Süper Can 2' yi indirip, oyuna başlıyormuşsunuz. Büyük ihtimalle bu şekilde oyuncular tarafından daha da beğenilir. Süper Can 2 çıktığında blogumuz aracılığıyla bu sayfadan oyunu indirebilirsiniz.
Sponspor Ad

19 Yorum:

20 Ekim 2011 10:58 kemal

indirilmiyor ki. bu nedir yani?

20 Ekim 2011 20:59 Elektronikotin

@kemal,
Evet, Süper Can 2 oyunu daha çıkmadığından dolayı indirme aktif değil.

19 Kasım 2011 06:06 kemal

Çıkacağı gün belli oldu mu? Hiçbir yerde kesin bir cevap alamadım.

8 Aralık 2011 00:45 Sağır Sultan

süpercan 2 ne zaman çıkıyor 2012 de mi

24 Aralık 2011 00:22 ßahaßerk

Amk.

10 Şubat 2012 09:31 ataol

keşke süpercan 2 kasım ya da aralıkta gelse

14 Nisan 2012 22:21 emre akyıldız

ÇIKINCA ANINDA KOY ADMİN BURAYA

22 Nisan 2012 07:28 taylan ünver

2012 nin haziranında

22 Nisan 2012 23:04 mert

arkadaşlar haziranda çıkıcak eğer süpercan2 indirirseniz o sahtedir

5 Haziran 2012 23:42 Ahmet

yaaaa daha 6 hzrn oldu süpercan 2 çıkmadı bu nasıl bişeydir!

14 Haziran 2012 05:37 Faruk KAMAR

admin oyun çıkar çıkmaz facebook veya twitter den haber verin lütfen süpercan hayranıyızz

20 Haziran 2012 01:44 Abdussamed

20 haziran oldu hala çıkmadı oyunu 6 aydır bekliyoz yaww

21 Haziran 2012 06:20 Elektronikotin

Herhalde Sobee SüperCan 2'yi hazırlarken sorunla karşılaştı ki oyun bu kadar gecikti. İnşallah en kısa zamanda Süper Can 2 çıkarda sizler supercan2.blogspot.com sitemiz aracılığıyla Süper Can 2'yi indirirsiniz.

21 Haziran 2012 10:07 mert

2 haziranda çıkacaktı

12 Temmuz 2012 13:36 berke gülbetekin

Çıktı

28 Temmuz 2012 02:25 ugurcanmk

çıkmadı inmiyor!!!!

9 Eylül 2012 23:02 ahmet yavuz şentürk

10 eylül oldu ecele edin

21 Eylül 2012 11:31 meriç alemdar

çıkmıo indirmiyo deveyi yenip 2 ye başlayın dedim olmuo

10 Kasım 2012 23:42 Tolga Kaan Düğüncü

ÇIKTI 2 gün önce

Yorum Gönder